Like Oscar Wilde..."I have the simplest taste. I am always satisfeid with the best"

torsdag 26 november 2009

Fyndat Mimoukuddar på Blocket


3 stycken Florens Mimoukuddar, 2 mörkbruna och en cremevit samt en Siam Mimoukudde, mörkbrun fyndade jag på Blocket häromdagen.
Det blev 448 kr inklusive frakt för alla fyra.
Jag undanbad mig innerkuddarna (som ingick i priset) för att få ner portot.
Hade några dunkuddar inköpta på IKEA (Fjädrar 39 kr) och ska köpa 2 till så att kuddarna sedan kan få flytta in och samsas i soffan tillsammans med de andra Mimoukuddarna jag har sen tidigare!!

2 kommentarer:

Lilla a sa...

Super! De kommer du vara nöjd med länge.

Trevlig blogg du har!

/Lilla a (gladdagboken.se)

helena sa...

Tack!! Kul att du gillar min blogg!

Håller med om att kuddarna var ett riktigt kap!! =)

//Lantlollan