Like Oscar Wilde..."I have the simplest taste. I am always satisfeid with the best"

onsdag 3 februari 2010

Love plates - Formex







Nu är det mer än en vecka sedan jag var i Stockholm och gick en runda på Formex.
Nu äntligen har jag blivit färdig till att titta på bilderna och broschyrerna som jag hade med mig därifrån.

Det var verkligen en upplevelse att komma dit och tanka in alla fina inredningsdetaljer!!

En monter, som hade plockats fram i all hast bara någon dag innan mässan öppnade, och som fångade min uppmärksamhet var LOVE PLATES. Helt underbara färger, enkla former. Mycket i stil med Jellybean men ändå speciellt. Jag hade mycket väl kunnat tänka mig att ha lite glastallrikar härifrån!!!


Än så länge har jag inte hittat någon återförsäljare i Sverige men jag återkommer om detta.

Klicka på överskriften så kommer du till deras hemsida.






Inga kommentarer: