Like Oscar Wilde..."I have the simplest taste. I am always satisfeid with the best"

måndag 28 september 2009

Shoppingdag i Stockholm

I Lördags hade jag en underbar shoppingdag i Stockholm tillsammans med en väninna

Vi hann med en hel del, bl a Åhlens, PUB, NK, Zara, Mathilde som ligger i PK-huset precis intill NK mm.

Åhlens köpte jag scarfen ovan som jag är väldigt nöjd med, priset var 149 kr, helt OK!

Hittade även vattenkitteln i lila nedan för 199 kr, något jag verkligen behövde!! Nu blir det enklare att brygga en kanna the!!

En butik som verkligen tilltalade mig var Mathilde! De har bl a ett väldigt brett sortiment av mitt favvo-märke HUNKYDORY och där hittade jag den sköna västkoftan som jag skrivit om tidigare. Den var lika snygg och skön som den såg ut på bild så den fick slinka ner i en lila Mathilde-kasse och följa med hem...tror att det blir en favorit i vinter!!




För övrigt blev det lite kläder på Zara till de mindre barnen. Zara är aldrig fel!!!

Vi hade en underbar solig dag i Stockholm med mycket shopping och fika ute i solen!!!
Något att tänka tillbaks på och drömma om i höst...

Inga kommentarer: