Like Oscar Wilde..."I have the simplest taste. I am always satisfeid with the best"

tisdag 11 maj 2010

Lovely Knit - Önskekoftor

En sådan här vacker kofta såg jag komma gåendes utanför Maxi häromdagen...kände själv att jag blev stående och stirrade med gapande mun på denna kofta i knalligt grönt med ceriserosa band och rosetter (ber om ursäkta om "bäraren" utav koftan tog illa upp).... Skadad, jag??? Denna har blivit en önskekofta nu...tror att den är i ull men är inte säker...någon som vet??




Denna vackra Lovely Knit är i bomull och kommer från vårkollektionen 2009. Denna har jag dock enbart sett på bild men tycker att den är rysligt snygg!!! I´m a sucker for pink... gärna tillsammans med rött så denna är perfekt!! Får nog bli en i storlek 2 för 3:an som jag köpt i vår i Powder har växt lite och känns nu i största laget.
Sen älskar jag Crochet Lovely knit och skulle vilja ha en i varje färg....men det tar vi en annan gång...

Inga kommentarer: