Like Oscar Wilde..."I have the simplest taste. I am always satisfeid with the best"

fredag 14 maj 2010

Odd Mollys outlet på Freeport

En sådan här söt Odd Molly tvål fick man i present i Outletbutiken dagen till ära...





Mitt inköp blev en T88 Buttondown #21 i färgen Blossom, storlek 3, från fall 2009.




Har läst på andra bloggar att knytbanden lätt går av men det är ju ganska lätt att sy dit igen...säkert därför den var med på outleten. Det är ju oftast de mest svårsålda plaggen som hamnar där.
Har dessutom läst att dessa blusar har kopierats, skönt att veta att denna är äkta och ingen Kina-kopia!

I kungsbacka var det mest storlek 1 i allt som fanns...först när jag kom in i butiken och började se mig omkring bland kläderna så trodde jag att de hade hängt allt i storleksordning...men så väl var det inte!!!






När jag stod i kö för att betala såg jag en tjej som gick och bar på "mina" knallrosa Smalville bloomers....så hade jag varit där lite tidigare så hade jag kanske kunnat fynda ett par sådana.
Jag kom till Freeport 12.45 och kom nog inte in i butiken förrän en timme senare...helt tokigt många som ville besöka den nya butiken.....
Det bjöds även på champagne, fick ett glas redan i kön! Trevligt! Dessutom var det väldigt trångt inne i butiken på grund av alla kunder så det var nog det bästa att smutta på sitt glas innan man gick in....

Inga kommentarer: