Like Oscar Wilde..."I have the simplest taste. I am always satisfeid with the best"

torsdag 22 januari 2009

Cult design



Har blivit väldigt sugen på nya krukor till mitt kök! Med nya växter i också...
Cult Designs nya serie Folklore ser jättefin ut, har tyvärr inte sett den in real pga att jag INTE KOMMER NÅGONSTANS!!!! ja, ja bara ett litet utbrott... Har känt mig våldsamt instängd den senaste tiden..bara handen snart blir bra nog för att köra bil i alla fall!! Inte lätt att vara lantlolla och inte kunna köra...!
När jag gick in på Cult´s hemsida såg jag att de hade nya färger på diskmedelsflaskorna!! Något för mig! Ska nog ta med stora plånboken nästa vecka när jag ska till Kristianstad. Växthuset har en hel del Cult Design och mitt favvoporslin Mateus...
Tänker skaffa en hylla (eller 2 ovanför varandra) att ha min radio på + att det ska få plats lite kaffemuggar. Hyllan ska hänga precis intill min espressomaskin, kan vara snyggt att ha lite Mateus-muggar där i olika färger.

Inga kommentarer: