Like Oscar Wilde..."I have the simplest taste. I am always satisfeid with the best"

fredag 23 januari 2009

Formex-mässan igen och lampor till köket


Nu har jag forskat lite mer om Formex-mässan, såhär stod det på Homepoints hemsida:


"Då Formex är en fackmässa är den inte öppen för allmänheten, utan enbart för företag inom inredningsbranchen (registreringsbevis krävs!)"


Bläää!! Jag får väl hitta någon som har ett sådant registreringsbevis och som är snäll nog att låta mig visa upp denna snälla någons reg. bevis när jag löser biljett...hade varit kul att ta med en kompis också...Camilla t ex..


Idag har jag snöat in mig på lampor till köket...såg några snygga på Blocket, se bild.
Får se om säljaren kan tänka sig att skicka dem... och min man hördes väldigt tveksam till dessa lampor i vårt kök....fortsättning följer i detta ämnet...


Inga kommentarer: