Like Oscar Wilde..."I have the simplest taste. I am always satisfeid with the best"

tisdag 27 januari 2009

Nu har min Tivoli-radio kommit!


I går hämtade jag ut min lilla köksradio på Posten, slet upp paketet i bilen (var på väg till Kristianstad) plockade fram den lilla rosa radion och den var helt brokig!!! Detta är inte sant...tänkte jag, aldrig mer Blocket....
Men radion låg invirad i tidningspapper och jag märkte att mina fingrar också hade blivit brokiga.... Så väl hemkommen senare på dagen tvättade jag av radion med yes och den blev riktigt fin! Dessutom fungerar den utmärkt! Glad igen!!
Som en extra bonus så betalde maken "hela" radion till mig som försenad julklapp, annars var det meningen att han skulle stå för halva.



//Helena

2 kommentarer:

Country Girl sa...

Jag ser framemot att se underverket på fredag...!

helena sa...

Det förstår jag!!!! ;o)