Like Oscar Wilde..."I have the simplest taste. I am always satisfeid with the best"

tisdag 13 januari 2009

Vårkänslor...tidiga


Idag har jag varit i Krstd och hälsat på mina doktorer, både på reumatologen och på ortopeden.
Handen gör små framsteg..men jag fick en cortisonspruta i en sena idag, senan är inflammerad och försenar rehabiliteringen.
När jag satt och väntade på hemresan (samres) så köpte jag en inredningstidning och tog en fika (semla...mmm). Sen satt jag hela hemresan (2 tim) och funderade på allt jag vill göra här hemma... Ska skriva en lång att göra-lista snart!
Men först ut med alla jul-saker och på med lite fräscha dukar på borden, nya ljus mm.
Väl hemma så låg ett av de 2 tapetproven som jag beställt och väntade i postlådan: Nina Campbell. Den var lika fin och underbar som jag hade föreställt mig! Hade passat hos oss i vårt sovrum eller i rummet som ska bli kontor...gäller bara att övertala Tommy...

Den andra tapeten var slut för tillfället, det är den som jag vill ha i vårt kök:
Jane Churchill, Lonsdale. Tror att den kan bli jättefin där men har ej sett den in real...

Inga kommentarer: