Like Oscar Wilde..."I have the simplest taste. I am always satisfeid with the best"

måndag 9 februari 2009

MIND + Bolia = sant?


I vårt TV-rum har vi en TV-bänk från MINDs serie M1 http://www.mind.nu/ (som den längst till vänster på bilden). Mitt önskemål är att ha en rad vid trappuppgången från samma serie till förvaring. Men det får bli en senare fråga..
Det mest akuta är ett soffbord och ett vitrinskåp med lås som Tommy kan förvara sin whiskey i...(låset pga tonåring i huset, man vill ju gärna kunna lämna huset en stund då och då även om sonen har kompisar hemma!) Tanken är att dessa också ska beställas från MIND men nu har jag fått för mig (det ändrar sig eftehand..) att jag vill ha ett ovalt soffbord. Det måste vara långsmalt för att passa in.
Bordet på övre bilden är från Bolia http://www.bolia.com/. Både jag och mannen tycker att det är ganska snyggt!!! (alla utropstecken pga att det inte händer såå ofta..) Så nu funderar jag på om dessa tu kan passa ihop...
Fortsättning följer.

Inga kommentarer: