Like Oscar Wilde..."I have the simplest taste. I am always satisfeid with the best"

onsdag 25 februari 2009

Tjohooo!! Jag har kört bil idag!!!


Idag när vägarna var bara från snö och is kände jag mig redo för en provtur till Vittsjö...Noa skulle fram på fotbollsträning. Jag har inte kört bil sedan i November på grund a handoperationen...blir ju liiite drygt när man bor 6 km från busshållplatsen...
Men nu äntligen känns det OK, det gick hur bra som helst! Så jag passade på att ta en titt hos Butik 21 där jag fyndade fina tovade strutar, röda med rosa hjärtan från ÉN GRY & SIF och en stor röd linneduk med laskade kanter från Klippan of Sweden. Det var 70% rabatt och det är ju alltid kul och lyxigt att plocka fram dessa fynd till nästa jul även om det verkligen känns avlägset nu!!

Klippans Yllefabrik har en Fabriksbutik där man kan fynda hemtextil/inredningsprodukter från tre märken - Klippan, Bengt & Lotta och Celest.
Det erbjuds både produkter från ordinarie sortimentet, men även utgående varor och andrasortering till förmånliga priser. Jag har aldrig varit där men det hade varit kul att åka dit någon dag!

Öppettider: Mån - fre: 12.00 - 18.00, lör - sön: 11.00 - 15.00

Adress: Järnvägsgatan 21, 264 38 Klippan Telefon: 0435-44 88 86

Klippan Logo

Dessutom fick jag med posten en stoor pläd i hallon/vinrött som är stickad i härlig mohair. Denna har jag fyndat på Tradera och den var verkligen så fin som jag hade föreställt mig!! Se bild ovan!

Den ska få samsas med min blommiga soffgrupp framför brasan! Rena julafton!

Inga kommentarer: