Like Oscar Wilde..."I have the simplest taste. I am always satisfeid with the best"

fredag 6 februari 2009

Ny matta till matrumsmöblemanget

Tommy och jag for till Halmstad häromdagen och köpte denna mattan (Blocket) till vårt matrum.
Jag blev väldigt nöjd med resultatet. Tommy såg ingen skillnad på rummet...manligt!!
Mattan är STOR, 240x340, så rummet känns betydligt mer ombonat med denna mattan + att det är en härlig färg på den vilket gör mycket för rummet (enligt mig då...inte enligt min man)
Mattan heter Duke Booty och är designad av Lars Nordin.

2 kommentarer:

Country Girl sa...

Wow vilken snygg matta! Tänk att Tommy givk med på att köpa den... Men han vill väl ha lugnt och skönt i huset...haha!

helena sa...

Han gjorde det säkert för husfridens skull!!
Jag fick dock "stå för kalaset" själv...men det var det värt!!