Like Oscar Wilde..."I have the simplest taste. I am always satisfeid with the best"

lördag 23 maj 2009

LOB Design

LOB Design har flera väldigt fina produkter i sitt sortiment, bland annat de fina glasvaserna i underbara karamelliga färger och fina former.
Dessa har jag gått och suktat efter ett tag nu. Det stora problemet, om man mot förmodan hade haft en femhundring över till just en Ballone opalglasvas, hade varit att välja färg!!!!
Mina favoriter är rosa, ceris, lime, lila.....

LOB Design har också många andra fina saker i sitt sortiment som söta fågelholkar (den blommiga är min favvo) och de fina underläggs tallrikarna i metallic. En sådan i ceris har jag som ljusfat.
En annan favorit från samma tillverkare är en oljelampa i form av en groda i metallic grön som är gjord för att vara utomhus. Helt underbar!! En sådan siktade jag in mig på redan förra sommaren, hade passat fint på vår kökstrappa! Denna hittar jag ej på deras hemsida så det kan hända att den utgått ur sortimentet... :o(

Inga kommentarer: