Like Oscar Wilde..."I have the simplest taste. I am always satisfeid with the best"

tisdag 3 mars 2009

Gardinstänger





































Nu är jag på jakt efter snygga (och helst billiga men exklusiva...) gardinstänger. I första hand behöver jag 2 st och de måste vara likadana.
Har kollat i gardinaffär och de som jag fastnar för är givetvis väldigt dyra. Bestämde mig därför att kolla igenom Blockets och Traderas utbud men det var tyvärr skralt..
Så idag åkte jag och min mamma till Förmedlingscentralen för att se om där fanns några begagnade men drog en nitlott även där...
De som finns på bilderna är väldigt vackra och kommer från Bromsdekor och är tyvärr inte i min prisklass, enbart smak-klass...

1 kommentar:

Country Girl sa...

Haha, alltid lika jobbigt när plånboken och smaken inte kommer överens...