Like Oscar Wilde..."I have the simplest taste. I am always satisfeid with the best"

fredag 6 mars 2009

Lunch på museet och Zuperbowl


Ikväll ska jag till Zuperbowl i Hässleholm med några tjejer som jag jobbar/har jobbat med. Ska bli jättekul att ses!! De andra ska bowla och jag ska heja på och dricka vin...sen käkar vi en bit mat och därefter är det liveband så vi hänger kvar ett tag till efter maten skulle jag tro. Ska bli jättekul!!!

I går var jag hos handterapeuten i Kristianstad. Efter det hade jag en lunchdate med en kompis som jag har träffat på en rehabresa i Benicasim. Alltid kul att räffas även om det inte blir så ofta. Vi var och käkade buffé på museet. Där är jättegod mat och brödet som serveras till är gudomligt!!!
På sommaren kan man sitta inne på museets gård under träden och äta, mysigt!

Inga kommentarer: