Like Oscar Wilde..."I have the simplest taste. I am always satisfeid with the best"

tisdag 31 mars 2009

Sovrumsdrömmar...




























Jag drömmer om ett Mimou-sovrum!

Tapeten på bilden heter Pompidou och kostar ca 675kronor per rulle.
Den vänstra heter multi och den högra heter white. Jag tycker att båda är väldigt fina och jag önskar mig en fondvägg i sovrummet i en av dem. Min man tycker inte om den vänstra så jag hoppas på att vi kan få igenom Pompidou White i vårt sovrum så småningom...
Nu är det inte enbart de snygga tapeterna jag har fallit för hos Mimou, de har ursnygga, härliga kuddar som jag skrivit om vid flera tillfällen men också underbara tyger och bäddutrustning.
Så det jag önskar mig är hela Mimou-sovrummet med lätta gardiner med rikligt med tyg från golv till tak, fluffiga kuddar...
Gå in på Mimous hemsida och titta på inspirationsbilderna och dröm dig bort!!


Inga kommentarer: